Subject: Re: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 64163202450)
From: Diskotikud OÜ <[email-masked]>
To: "kinnistusosakond" <[email-masked]>, "Kaidi Bakler" <[email-masked]>, "LHV Pank" <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Sep 2024 16:34:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Kinnistus- ja registriosakond,

Kirjutame Teile seoses Diskotikud OÜ (edaspidi Meid) puudutava lahendiga 
kinnistamisasjas nr 64163202450 ning vastuseks Kinnistusraamatu teatele 
(Menetlus number: 64163202450). Kirjale on lisatud LHV Panga esindajad.

Kuna antud juhtumi ja olukorra tõttu on Diskotikud OÜ nüüdseks kandnud 
arvestatavaid kulusid ja kahjusid, siis palume veelkord abi, et olukord 
saaks kiire lahenduse. Toome omalt poolt välja punktide kaupa olulised 
etapid ja palume kas kinnitada, ümber lükata või täpsustada institutsioon, 
kes meid aidata saaks. Kuna antud olukord on meie jaoks kestnud äärmiselt 
ehk isegi anormaalselt kaua, siis oleme südamest tänulikud, kui leiate 
võimaluse meie kirjale vastata esimesel võimalusel.

Täpsustuseks meie poolt:
1. Diskotikud OÜ`le kuuluvad järgmised korteriomandid:

a. 21886301 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8296742&turva=cf3252bd25cd070a9ae8fca38cd20dea#>
b. 21886501 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8296742&turva=cf3252bd25cd070a9ae8fca38cd20dea#>

2. Diskotikud OÜ ei ole kumbagi korteriomandit ostnud Veljo Soolepalt ega 
temaga ka kunagi elu sees kohtunud.
3. Veljo Soolepp on märgitud kaasomanikuks, kuigi talle ei kuulu ühtegi 
korteriomandit antud majas. Veljo Soolepp oli korteriomandi 21886501 
üleeelmine omanik, kui ta müüs antud korteriomandi Kristina Penule 
(neiupõlvenimega Toms, kellelt Diskotikud OÜ antud korteriomandi ka ostis)

Küsimused:
1. Kuidas saab isik, kellele ühtegi korteriomandit antud majas ei kuulu olla 
mõttelise osa kaasomanik?
2. Kui korteriomandi 21886501 ostmisel notar Aivar Mesikäpp kinnitas, et 
Veljo Soolepa kaasomand läheb üle ostjale ehk Diskotikud OÜ’le, siis kas 
notar on eksinud ja mitte täitnud nõustamiskohustust?

> (NOTARI ÜLESANDED TEHINGUTE TÕESTAMISEL, Notar selgitab välja tehingu 
> tegemiseks olulised asjaolud. Kui õiguslikud eesmärgid on välja 
> selgitatud, nõustab notar tehingu osalisi tehingu tegemise erinevate 
> võimaluste kohta ning selgitab, millised on ühe või teise lahenduse 
> eelised või puudused, milline lahenduskäik on antud juhtumil kõige õigem, 
> kindlam ja otstarbekam. Seejuures hoolitseb notar selle eest, et eksimused 
> oleks välistatud, kahtlused hajutatud, ning et tehinguga ei kahjustataks 
> kogenematu ja asjatundmatu osaleja huve. Notar sõnastab tehingu osaliste 
> tahteavaldusi ja oma selgitusi sisaldava notariaalakti, tagades et need 
> oleks selged ja üheselt arusaadavad. 
> https://www.notar.ee/et/notarid/yldiselt)

3. Kui notaribüroo Aivar Mesikäpp jurist palus Diskotikud OÜl  esitada 
kinnistusosakonnale avalduse viia III jao kanne vastavusse II jao kandega 
(ametiülesannete korras kanne - kohtu kinnistusosakonna kodukord § 148 lg 
6), siis kas jurist on siinkohal eksinud?
4. Kes vastutab antud tekkinud olukorra eest?
5. Kes kannab tekkinud kahjud ja kulud?
6. Kas kaitseb ostjat notaribüroo töötajate tehtud vigade eest?

	7. Kas Diskotikud OÜ peab ise ja üksinda lahendama kogu olukorra, mille on 
põhjustanud teised osapooled?

Lugupidamisega
Ranno Tislar

On Fri, Sep 6, 2024 at 10:10 AM Tartu Maakohtu kinnistusosakond 
<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 64163202450 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8296742&turva=cf3252bd25cd070a9ae8fca38cd20dea> 
&teade=8296742&turva=cf3252bd25cd070a9ae8fca38cd20dea

NB! Lingi avamisega loetakse kohtumäärus kättetoimetatuks.

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 64163202450.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8296742&turva=cf3252bd25cd070a9ae8fca38cd20dea> 
&teade=8296742&turva=cf3252bd25cd070a9ae8fca38cd20dea

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8296742&turva=cf3252bd25cd070a9ae8fca38cd20dea> 
&teade=8296742&turva=cf3252bd25cd070a9ae8fca38cd20dea

NB! By opening the link the court order will be marked as delivered.

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court

-- 

Ranno Tislar

Juhatuse esimees

Diskotikud OÜ
Tööstuse 30-7
Tallinn 10413

+372 5620 7161
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

This e-mail and its attachments are confidential and it is prohibited to 
publish them without the prior consent of the sender as the e-mail and its 
attachments might include information which Diskotikud OÜ consider their 
business secret.
If you are not the recipient of the e-mail or you have received it by 
mistake, you must immediately inform the sender by phone or via e-mail and 
you must erase immediately the e-mail and its attachment from your systems.
Publishing, copying, distributing and usage in any other way of this e-mail 
without the prior consent (that is without the consent of Diskotikud OÜ) is 
prohibited.

Please consider the environment before printing the e-mail